Înfiinţări Societăţi în Iaşi

Înființări SRL Iași vă pune la dispoziţie o serie de acte necesare pentru înființare SRL. Dosarul de înregistrare a societăţii comerciale trebuie să cuprindă următoarele:

  1. Actul constitutiv de înregistrare a noii societăţi.
  2. Declaraţia pe propria răspundere a asociaţilor că îndeplinesc condiţiile prevăzute de lege pentru a fi asociaţi într-o societate comercială.
  3. Declaraţia pe propria răspundere a administratorului (-ilor) că îndeplinesc condiţiile prevăzute de lege pentru a fi administrator(i) într-o societate comercială.
  4. Declaraţia pe propria răspundere a asociatului unic cu privire la faptul că nu mai deţine o societate comercială ca asociat unic (pentru SRL cu asociat unic).
  5. Dovada privind sediul social al societăţii.
  6. Dovada privind efectuarea vărsământului capitalului social într-un cont provizoriu deschis la o bancă comercială sau la CEC.
  7. Dovada disponibilităţii firmei eliberată de Registrul Comerţului.
  8. Copii după actele de identitate ale asociaţilor / administratorului.
  9. Acordul soţului/ soţiei/ coproprietarului asupra funcţionării sediului social al societăţii în imobilul proprietate comună (dacă este cazul).
  10. Specimenul de semnătura pentru administratorul societăţii.
  11. Împuternicirea / Procura prin care asociaţii (de regulă semnătura este a administratorului) împuternicesc pe cineva să depună actele de înfiinţare a societăţii la Biroul Unic.
  12. Certificatul de cazier fiscal al asociaţilor şi administratorilor.

Dacă societatea va desfăşura activitatea la sediul social sau la un punct de lucru, va trebui parcursă procedura de autorizare a desfăşurării acestei activităţi şi vor trebui plătite taxe în concordanţă cu cerinţele procedurii de autorizare.

  • copie după actul de identitate ;
  • copie după actul de proprietate a persoanei fizice sau juridice care își pune la dispoziție imobilul în vederea stabilirii sediului social al firmei ;
  • copie după actul de identitate (sau după certificatul de înregistrare de la Registrul Comerțului, în cazul în care cel care pune la dispoziție imobilul este o persoană juridică) al celui care pune la dispoziție imobilul în vederea stabilirii sediului social al societății, pentru a redacta un contract de comodat sau de închiriere pentru stabilirea sediului social al firmei (aceste contracte vor putea fi încheiate ulterior venirii dumneavoastră la cabinetul nostru, deoarece trebuie parcursă o anumită procedură înainte de depunerea actelor la Registrul Comerțului);
  • trei (de preferat 5) variante de nume de firmă, în vederea rezervării numelui societății (un cuvant din denumirea firmei trebuie să fie în limba română, sau este posibil, pe răspunderea clientului, să se facă rezervarea denumirii fără nici un cuvânt în limba română, urmând ca judecatorul delegat la Registrul Comerțului să se pronunțe asupra legalității denumirii în sedința de judecată);
  • cazierele fiscale ale viitorilor asociaţi.

Înfiinţări SRL Iaşi, prin serviciile de consultanţă (permanentă sau ocazională), acoperă toate operaţiunile care pot fi realizate de către o societate începând cu momentul constituirii sale şi până la lichidare.

Acte necesare obţinerii autorizaţiei pentru întreprindere familială/persoană fizică/întreprindere individuală autorizată conform Legii 300/2004:

  • copie dupa actul de identitate;
  • pentru cetăţeni străini – în cazul desfăşurării activităţii în contextul dreptului de stabilire – actele din care să rezulte domiciliul sau reşedinţa;
  • copie dupa documentele care dovedesc pregătirea profesională, sau, după caz, experienţa profesională, pentru desfăşurarea activităţii pentru care se solicită autorizarea;
  • copie dupa actele din care rezultă domiciliul;

Acte necesare înfiinţării unei organizaţii non-guvernamentale (asociaţie).

  1. Act Constitutiv şi Statut:
    1.1. Se încheie în forma autentică ori atestat de către jurist.
    1.2. Actul constitutiv cuprinde, sub sancţiunea nulităţii absolute:
    a) datele de identificare a asociaţilor (minim trei asociaţi fondatori): numele sau denumirea şi, după caz, domiciliul sau sediul acestora;
    b) exprimarea voinţei de asociere şi a scopului propus;
    c) denumirea asociaţiei;
    d) sediul asociaţiei;
    e) durata de funcţionare a asociaţiei – pe termen determinat, cu indicarea expresă a termenului sau, după caz, pe termen nedeterminat;
    f) patrimoniul iniţial al asociaţiei; activul patrimonial, în valoare de cel puţin salariului minim brut pe economie, la data constituirii asociaţiei, este alcătuit din aportul în natura şi/sau în bani al asociaţilor; (800 RON)
    g) componenta nominală a celor dintâi organe de conducere, administrare şi control ale asociaţiei;
    h) persoana sau persoanele împuternicite să desfăşoare procedura de dobândire a personalităţii juridice;
    i) semnăturile asociaţilor.
    1.3. Statutul cuprinde, sub sancţiunea nulităţii absolute:
    a) elementele prevazute în cazul Actului Constitutiv, cu excepţia celor de la lit. g) şi h);
    b) explicitarea scopului şi a obiectivelor asociaţiei;
    c) modul de dobândire şi de pierdere a calităţii de asociat;
    d) drepturile şi obligaţiile asociaţilor;
    e) categoriile de resurse patrimoniale ale asociaţiei;
    f) atribuţiile organelor de conducere, administrare şi control ale asociaţiei;
    g) destinaţia bunurilor, în cazul dizolvării asociaţiei.
  2. Dovada sediului: contract de închiriere sau de comodat.
  3. Dovada patrimoniului: deschidere de cont la CEC/bancă, aport minim 800 RON.
  4. Dovadă disponibilitate denumire: de la Min. Justiţiei  NB: valabilă doar trei luni.
  5. Caziere fiscale ale asociaţilor fondatori- se eliberează de către Direcţia Judeţeană a Finanţelor Publice NB: valabile doar 15 zile calendaristice.
  6. Dovada că cenzorul este expert contabil: (copie legitimaţie C.E.C.A.R/autorizaţie + copie CI/BI)

Cere acum o cotaţie de preţ pentru serviciile noastre!

CERERE ONLINE